Chiquelle.fi - Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

kopvillkor-sv

WAREHOUSE MOVE CHIQUELLE 📦

DELIVERY TIME: All orders received after 07:00 on Thursday 26 December are expected to be shipped out from January 7, 2020. We thank you for your patience!

RETURNS: Due to Chiquelle's warehouse move all returns received after the 19th of December will be handled and processed during the first week(s) of January with a 2-3 weeks delay unfortunately. We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

Unfortunately, during our stock move, we are unable to register your return. We will process it as soon as the system allows us.

Please contact Klarna if you need help with extending your Klarna payment time.

EXCHANGES: Due to Chiquelle’s warehouse move all exchanges coming in after the 19th of December will not be handled before the 10th of January. Please place a new order with your new size or color and we will refund the shipping costs and handle your returned package with your exchange as a return. (2-3 weeks delay). We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

-

Tervetuloa Chiquellen asiakaspalveluun!

CHIQUELLE HQ NOTE:

Asiakaspalvelumme auttaa sinua 24/7. Alla olemme listanneet asiakaspalveluumme useimmiten esitetyt kymykset ja vastaukset. Jos et löydä vastausta sinua mietityttävään kysymykseen, olet tietysti tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Looking for a collaboration? Please e-mail us at collaborations@chiquelle.com. We are receiving many requests daily and will try to answer you once a cooperation would be relevant. Thank you!

1. VOINKO PALAUTTAA OSTAMANI TUOTTEEN? JA MITEN?

Tietysti voit! Etämyyntiä koskevien säädösten mukaisesti voit palauttaa tuotteesi 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Tuote pitää lähettää takaisin varastoomme alkuperäisessä kunnossaan (käyttämättömäna ja pesemättömänä). Kaikki tuotelaput, Chiquelle-merkkilaput mukaanlukien, tulee kiinnittää tuotteeseen ja tuote tulee pakata huolellisesti. Käsittelemme palautukset noin 5-10 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Täytä paketissasi saamasi palautuslomake, ja käytä paketin mukana tullutta palautustarraa lähettäessäsi paketin takaisin meille.

2. TOIMITATTEKO MINUN MAAHANI? TOIMITUSAIKA? TOIMITUSKUSTANNUKSET?

Kyllä toimitamme! Toimitamme maailmanlaajuisesti, ja myös sinun maahasi! Toimitusaika Suomeen on noin 1-3 arkipäivää, ja DHL vastaa toimituksesta. Toimituskustannukset ovat 5.95 EUR. Tilaukset lähtevät varastoltamme 2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Meiltä ei lähde tilauksia viikonloppuna eikä pyhäpäivinä.

3. TĂ„YTYYKĂ– MINUN MAKSAA KANSAINVĂ„LISIĂ„ VEROJA TAI TULLIMAKSUJA?

Toimitamme tuotteemme Ruotsista, joten sinun ei tarvitse maksaa veroja eikä tullimaksuja. Maksat ainoastaan toimituskustannukset ostaessasi tuotteitamme.

IHASTUIN TODELLA TUOTTEESEEN, JOTA EI JUURI NYT OLE VARASTOSSA!MITĂ„ VOIN TEHDĂ„?

MISSĂ„ ON TILAUSVAHVISTUKSENI?

KUINKA PALJON OVAT TOIMITUSKUSTANNUKSET?

VOINKO MUUTTAA TILAUSTANI TAI PERUUTTAA SEN?

TILAUKSENI EI MENE LĂ„PI, MITĂ„ VOIN TEHDĂ„?

TEIN TILAUKSENI HETKI SITTEN. VOINKO LISĂ„TĂ„ TILAUKSEENI TUOTTEEN JĂ„LKEENPĂ„IN?

KUINKA KAUAN PALAUTUKSENI KĂ„SITTELYSSĂ„ KESTĂ„Ă„?

MILLOIN TILAUKSENI LĂ„HTEE VARASTOLTANNE?

OLEN SAANUT CHIQUELLE-LAHJAKORTIN. MITEN KĂ„YTĂ„N SITĂ„?

ONKO TEILLĂ„ JĂ„LLEENMYYJIĂ„ TAI VALTUUTETTUA JĂ„LLEENMYYNTIĂ„?

ONKO TEILLĂ„ FYYSISIĂ„ KAUPPOJA?