Chiquelle.fi - Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Tervetuloa Chiquellen asiakaspalveluun!

Asiakaspalvelumme auttaa sinua 24/7. Alla olemme listanneet asiakaspalveluumme useimmiten esitetyt kymykset ja vastaukset. Jos et löydä vastausta sinua mietityttävään kysymykseen, olet tietysti tervetullut ottamaan meihin yhteyttä. 

1. Voinko palauttaa ostamani tuotteen? Ja Miten? 

Tietysti voit! Etämyyntiä koskevien säädösten mukaisesti voit palauttaa tuotteesi 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Tuote pitää lähettää takaisin varastoomme alkuperäisessä kunnossaan (käyttämättömäna ja pesemättömänä). Kaikki tuotelaput, Chiquelle-merkkilaput mukaanlukien, tulee kiinnittää tuotteeseen ja tuote tulee pakata huolellisesti. Käsittelemme palautukset noin 5-10 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Täytä paketissasi saamasi palautuslomake, ja käytä paketin mukana tullutta palautustarraa lähettäessäsi paketin takaisin meille.

2. Toimitatteko minun maahani? Toimitusaika? Toimituskustannukset? 

Kyllä toimitamme! Toimitamme maailmanlaajuisesti, ja myös sinun maahasi! Toimitusaika Suomeen on noin 2-3 arkipäivää, ja PostNord Mypack vastaa toimituksesta. Toimituskustannukset ovat 5.95 EUR. Tilaukset lähtevät varastoltamme 2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Meiltä ei lähde tilauksia viikonloppuna eikä pyhäpäivinä.

3. Täytyykö minun maksaa kansainvälisiä veroja tai tullimaksuja? 

Toimitamme tuotteemme Ruotsista, joten sinun ei tarvitse maksaa veroja eikä tullimaksuja. Maksat ainoastaan toimituskustannukset ostaessasi tuotteitamme.

4. Ihastuin todella tuotteeseen, jota ei juuri nyt ole varastossa! Mitä voin tehdä? 

Uudet tuotteet voivat loppua hyvinkin nopeasti suuren kysynnän vuoksi, mutta täydennystä varastoon voi olla tulossa pian! Kun tuote on loppuunmyyty, voit lähettää meille nimesi ja sähköpostiosoitteesi kirjoittamalla ne kyseisen tuotteen sivulle ja paina sen jälkeen vain lähetä-painiketta. Se riittää! Saat sähköpostiisi viestin, kun tuotetta löytyy taas varastosta!

5. Missä on tilausvahvistukseni?

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat tilaukseesi laittamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. Jos et jostain syystä ole saanut sähköpostiisi tilausvahvistusta, tarkista spam-postikansiosi. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme!

6. Kuinka paljon ovat toimituskustannukset?

Toimituskustannukset Suomeen ovat 5.95 EUR (toimitusaika on 2-3 arkipäivää: PostNord Mypack)

7. Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen? 

Olemme pahoillamme, mutta emme valitettavasti voi muuttaa tai peruuttaa jo tehtyjä tilauksia. Tämä johtuu siitä, että käsittelemme tilaukset samana päivänä kun ne ovat tehty.

8. Tein tilaukseni hetki sitten. Voinko lisätä tilaukseeni tuotteen jälkeenpäin? 

Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita jo tehtyihin tilauksiin Chiquelle.com:ssa. Tee uusi tilaus haluamallesi tuotteelle, ja ota meihin yhteyttä. Vähennämme mielellämme toimituskustannukset toisesta tilaamastasi tuotteesta/tuotteista, jos toinen tilaus on tehty muutaman tunnin sisällä ensimmäisestä tilauksestasi.

9. Kuinka kauan palautukseni käsittelyssä kestää? 

Käsittelemme palautuksesi 5-10 arkipäivän kuluessa palautuksesi vastaanottamisesta. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun palautuksesi on käsitelty.

10. Voinko seurata tilaustani?

Kyllä Voit seurata tilaustasi toimitusvahvistuksessa saamastasi linkistä. Klikkaaa linkkiä, jotta voit seurata tilauksesi tilaa.

11. Onko teillä fyysisiä kauppoja? 

Meillä ei valitettavasti ole fyysisiä kauppoja. Chiquelle on online-muotikauppa, mikä tarkoittaa, että voit tehdä ostoksia kotisivuillamme www.chiquelle.fi 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa, kaikkialta maailmasta.

*

📩 Need help? 

No worries, that's why we're here!