Chiquelle.fi - Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

kopvillkor-sv

Tervetuloa Chiquellen asiakaspalveluun!

Asiakaspalvelumme auttaa sinua 24/7. Alla olemme listanneet asiakaspalveluumme useimmiten esitetyt kymykset ja vastaukset. Jos et löydä vastausta sinua mietityttävään kysymykseen, olet tietysti tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

NOTE: Please allow us 2-3 weeks of processing of returns and exchanges due to our heavy Black Friday Campaigns. We kindly ask you for your patience.  

IMPORTANT NOTE ON DELIVERIES:

Due to National Holidays and non-business days, all over Europe and worldwide, we strive to deliver all packages before Christmas, but unfortunately can't guarantee 100% that your package will arrive on time. 

1. VOINKO PALAUTTAA OSTAMANI TUOTTEEN? JA MITEN?

Tietysti voit! Etämyyntiä koskevien säädösten mukaisesti voit palauttaa tuotteesi 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Tuote pitää lähettää takaisin varastoomme alkuperäisessä kunnossaan (käyttämättömäna ja pesemättömänä). Kaikki tuotelaput, Chiquelle-merkkilaput mukaanlukien, tulee kiinnittää tuotteeseen ja tuote tulee pakata huolellisesti. Käsittelemme palautukset noin 5-10 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Täytä paketissasi saamasi palautuslomake, ja käytä paketin mukana tullutta palautustarraa lähettäessäsi paketin takaisin meille.

2. TOIMITATTEKO MINUN MAAHANI? TOIMITUSAIKA? TOIMITUSKUSTANNUKSET?

Kyllä toimitamme! Toimitamme maailmanlaajuisesti, ja myös sinun maahasi! Toimitusaika Suomeen on noin 1-3 arkipäivää, ja DHL vastaa toimituksesta. Toimituskustannukset ovat 5.95 EUR. Tilaukset lähtevät varastoltamme 2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Meiltä ei lähde tilauksia viikonloppuna eikä pyhäpäivinä.

3. TÄYTYYKÖ MINUN MAKSAA KANSAINVÄLISIÄ VEROJA TAI TULLIMAKSUJA?

Toimitamme tuotteemme Ruotsista, joten sinun ei tarvitse maksaa veroja eikä tullimaksuja. Maksat ainoastaan toimituskustannukset ostaessasi tuotteitamme.

IHASTUIN TODELLA TUOTTEESEEN, JOTA EI JUURI NYT OLE VARASTOSSA!MITÄ VOIN TEHDÄ?

MISSÄ ON TILAUSVAHVISTUKSENI?

KUINKA PALJON OVAT TOIMITUSKUSTANNUKSET?

VOINKO MUUTTAA TILAUSTANI TAI PERUUTTAA SEN?

TILAUKSENI EI MENE LÄPI, MITÄ VOIN TEHDÄ?

TEIN TILAUKSENI HETKI SITTEN. VOINKO LISÄTÄ TILAUKSEENI TUOTTEEN JÄLKEENPÄIN?

KUINKA KAUAN PALAUTUKSENI KÄSITTELYSSÄ KESTÄÄ?

MILLOIN TILAUKSENI LÄHTEE VARASTOLTANNE?

OLEN SAANUT CHIQUELLE-LAHJAKORTIN. MITEN KÄYTÄN SITÄ?

ONKO TEILLÄ JÄLLEENMYYJIÄ TAI VALTUUTETTUA JÄLLEENMYYNTIÄ?

ONKO TEILLÄ FYYSISIÄ KAUPPOJA?